Follow on Bloglovin

27. feb. 2013

NEW IN #4 - "YSL" RING FROM EBAY


Jeg har længe synes, at de omtalte YSL ringe er super flotte, vilde og seje. Og nu har jeg fået min egen. Godt nok en look-a-like, men den er pæn. Den kan fåes med alverdens farver sten og i både guld og sølvfarvet ring, og endda i forskellige størrelser (hvilket passer mine mega tynde fingre ganske godt).

Jeg valgte en turkis sten og guldring, og den sidder perfekt på min langemand.

I kan finde den her til kun 6 dollars inkl. forsendelse - win!

2 kommentarer:

  1. Virkelig en fin blog!! :-)

    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna! :) Det varmer! Jeg skal lige have taget mig sammen omkring motivationen for at få gang i indlæggene igen, men det er jo brandhyggeligt.

      Slet