Follow on Bloglovin

21. feb. 2013

CPH MAP POSTERS FROM KLAM


Jeg tror, jeg er blevet lidt småforelsket.... i en plakat! Er det besynderligt? Sådan er det altså at være single og ikke kunne kaste sin kærlighed på et andet menneske (fornemmer I min irritation lige nu over at være single?) - ja, så bliver man mærkelig og forelsker sig i plakater, Parasolpilea Pilea Peperomioides planter (ja, det er der faktisk noget der hedder), og kanal 4 programmer....sørgeligt... meget sørgeligt.

Plakatmaleriet KLAM laver de fineste og lækre rå plakater, og har tilføjet et par nye til udvalget. Jeg ønsker mig København Night (øverst til højre) til at hænge fint i min entré. Den passer også så godt til resten af lejlighedens tryk fra Playtype, MyBueman m.fl.
Priserne på plakaterne ovenfor er 300-400kr, og de kan findes lige her.

4 kommentarer:

  1. Wauw, de er flotte sis, og ja de vil passe perfekt i entreen.
    Overvejer at give en i gave til nogle af dem vi kender i kbh.
    Stort kys til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw - så er du med på blogs Tins ;) wuhu, hvor hyggeligt! Ja, de er meget pæne - og ikke voldsomt dyre, hvis man propper en IKEA ramme på.
      Kæmpe kys retur

      Slet
  2. De er SÅ pæne! Ærgeligt de ikke findes i Aarhus-variant!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg mener de plakater fra et andet firma du kan se på Sofies Blog snart vil lave en Århus plakat også - wuhu! :)

      Slet