Follow on Bloglovin

17. jun. 2013

EBAY BAGAINS


Mine seneste ebay køb - juhu, jeg glæder mig til de sidste ting kommer med posten. De er listet nedenfor med pris inkl. fragt.

1. Armbånd: 10kr. De to armbånd har jeg købt med sort og mørkeblå, og de bliver så fine til både sommeren og efteråret. Fås også i neon farver.
2. Comme des fuckdown cap: 82kr. Denne har jeg modtaget og den er super fin og kan justeres til hovedstr (fedt når man har minimalt hoved som jeg).
3. Sorte sko/vans-lignede loafers: 72kr. Jeg er vild med disse (og prisen), og især deres sporty look til en nederdel med løs t-shirt og cap, eller opsmøgede jeans. De fås også i striber eller i hvide, eller i vilde farver. Da mine er kommet lidt sent, har jeg fået alle pengene retur OG skoene gratis af sælgeren - mega WIN!
4. Hvid bikini: 53kr. Denne er faktisk OK fin, ikke bedste kvalitet, men fin og sjov. Husk at bestille en str. større end I plejer!
5. Supreme slange-cap: 66kr. Denne elsker jeg, og sad fast på mit hoved til Distortion på Nørrebro (som dog ikke blev så vild for mit vedkommende). 
6. Taske a la Balenciaga: 185kr. Tasken er selvfølgelig en billig efterligning, men jeg synes faktisk den var lidt fin og lækker - og uden alle mulige falske logoer, så jeg valgte at sige ja tak. 
7: Solbriller i mat sort a la rayban: 43kr. Det er også en efterligning, men jeg synes igen det er ok, når der ikke er logo på, og det er ting jeg alligevel normalt ødelægger (sætter mig ALTID på mine solbriller) som jeg derfor ikke vil bruge mange tusinde kroner på. 
8: Skort: 34kr. Det meeeeeget omtalte skort som minder om Zaras model. Jeg bruger normalt small og skulle have en str. medium. Large var for stor, så det har jeg i overskud nu.
9: Solbriller med farvet glas: 20kr. Disse er faktisk købt på Aliexpress, som er samme type site som ebay. Det er mit første køb herfra, så jeg må se hvordan det er ift. forsendelse mv. 
10: Kjole med bar ryg: 47kr. Den måtte jeg bare prøve. Håber den kommer inden Bali, så jeg kan have den med til solfyldte dage på stranden. 
11: Halskæde med ønskeben: 8kr. Den synes jeg er så fin og MEGA billig. Jeg vil bruge den med 2 andre halskæder, eller til en simpel t-shirt til hverdag. 

Skriv, hvis I vil have links ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den sidste halskæde altså bare enormt fin. Jeg vil meget gerne have et link :')

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke. Den kom lynhurtigt med posten og jeg går nu med den hver dag :) Så kan klart anbefale den! Tror ikke det er den slags halskæde der må komme med i badet, da den så ruster, men den er super flot med et par andre og lidt længere kæder til hverdag. Jeg er i hvert fald forelsket i den! Link kommer her: http://www.ebay.com/itm/150826232242?var=450110866849&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Slet