Follow on Bloglovin

17. jun. 2013

SHALL...SHALL NOT?


Se lige den her kjole...ihhh, hva? Er den ikke pæn? Eller er den FOR pæn??? Det er jo sådan en kjole, man gerne vil have en anledning til at hoppe i, og det har jeg ikke lige... Gælder et bryllup hos min bedste veninde i Australien oktober 2014? :-) 
Jeg har fundet den tilbage i min str. (str.4/S) i USA til 700kr, hvilket jo ikke er galt for en virkelig pæn kjole, synes jeg. 

Kjolen er fra cut25 og billedet er fra højtelskede The Coveteur - en evig inspirationskilde.


Hvad siger I? Shall, shall not?

2 kommentarer:

  1. Køb den! Den er virkelig smuk, og passer perfekt til et bryllup!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik? :-) Det tænker jeg også... men hvad dælen skal man bruge af sko til? Sorte stiletter, eller noget med farve???
      Tak fordi du følger lidt med :-)
      XoXo Janni

      Slet