Follow on Bloglovin

13. jun. 2013

BALI TRIP

Source: Google Pics

Stilhed på bloggen - I know... Men der har desværre været nogle personlige ting, jeg skal forholde mig til, så jeg tager alting i bider lige nu og finder de små ting at glæde mig til :) En dag ad gangen...

Jeg glæder mig helt ind i maven til denne Juli... der skal jeg nemlig til Bali i tre uger! 

Jeg bookede turen for et par måneder siden, og har fået set Eat, Pray, Love for 7. gang, så jeg kan glæde mig til Ketut-mennesker, yoga i det fri (nu skal "hunden" altså sidde lige i skabet), seafood restauranter med grillede hummere på stranden med tempeludsigt, bowntyøer og sand mellem tæerne, rismarker i lange baner, elefantture, surf og afslapning... lige hvad jeg trænger til (men hvem f**den gør ikke det?)! 

Vi skal 4 piger afsted, og skal bo i en lejlighed i Kuta i hotelkomplekset Kuta Town Houses, og har booket en Deluxe 2 bedroom apartment, med to badeværelser, to værelser, en stue og køkken. Derudover er der 4 pools (inkl. 4 jacuzzi og swim up bar), restaurant og så ligger det lige i byens centrum få skridt fra Kuta Beach, som er kendt som et surfer paradis. Jeg har (selvfølgelig) allerede en idé om hvad jeg gerne vil se på rejsen, og billederne viser lidt derfra :) - derudover har jeg 4 dage alene til sidst, hvor de andre er taget hjem. Her vil jeg til Gili Trawangan (et paradis mellem Lombok og Bali), hvor der skal dykkes, snorkles og dyrkes yoga, og prøves hestevogne (der må nemlig ikke være motorkøretøjer på øen!).

Jeg vil selvfølgelig gerne skrive lidt om de ting jeg gerne vil se på Bali, hvis det har interesse? Måske nogle af jer endda har nogle gode råd?



2 kommentarer:

  1. Bali ser fantastisk ud :)


    Hvis du har lyst skal du være velkommen til og kigge forbi min blog :) http://www.karina-blog.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      Ja, gør det ikke? :-) Jeg kan slet ikke vente!
      Jeg har netop kigget forbi din blog - hvor er den fin! Jeg har lagt en kommentar under dit indlæg om draped skirts, hvor jeg også har lagt et link til modellen hos ebay ;-)
      XoXo Janni

      Slet