Follow on Bloglovin

10. mar. 2013

& OTHER STORIES - MUST.HAVES.


Hold nu fast jeg er forelsket... i &OtherStories som netop er lanceret på deres hjemmeside www.stories.com. H&M kan altså lave nogle virkelig fine sager, især undertøjet er jeg helt forgabt i.
Jeg.må.have.alt. - virkelig ALT ovenfor... men hmmm det tillader pengepungen jo ikke, dammit, men derfor kan man jo godt lave collager og drømme, ja man må.  

Weekenden har stået på gigantisk loppemarked i Tap1, hvor jeg købte en fin grafisk og varm Vibskov bomber jakke, som snart skal luftes. Og så blev det bobler med gammel kollega og en tur på Bang og Jensen på skønne Vesterbro - der er altid godt! Aftenen endte i snak med en masse hyggelige nordmænd jeg fattede hat af hvad sagde... så de førte en monolog hvor jeg bare sad og nikkede venligt :)

Den kommende uge står på 2 almindelige arbejdsdage og 3 kursusdage i Agile Project Management, så jeg kan blive klogere (det er altid herligt), en tur til Hørsholm og se Bakken Bears KICK SOME ASS med ven mandag, rødvin med anden ven tirsdag, Envii event med Sofies Blog torsdag aften, middag og drinks på Nose2Tail i kødbyen på fredag med en masse kolleger, bytur igen lørdag med veninde, og en tur i Zoo søndag. Wuhu, det bliver fucking fantastic (hvis jeg ellers kan følge med).

God aften derude - snarest følger en "Shits & Hits" liste for de seneste 2 uger... glæd jer!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg kiggede lige forbi, det er første gang jeg er på din side.
    Har startet min nye blog http://www.blondis.dk .. Som omhandler mode, livsstil & træning.
    Jeg håber selvfølgelig at du vil kigge forbi.

    GIVE-AWAY // KONKURRENCE! : Vind et gavekort på 250,- til footway
    http://blondis.dk/?p=214

    Knus ♥
    WWW.BLONDIS.DK

    SvarSlet
  2. Hey lovely blog :)
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Verity
    http://vasfashion.blogspot.co.uk/
    xox

    SvarSlet