Follow on Bloglovin

19. feb. 2013

FROM LIGHT BLONDE TO HONEY BLONDE

Source: google

I morgen er dagen... Dagen, hvor jeg skal gå fra mit meget blonde (selvfarvede) hår til en mere naturelle honey blonde - eller det er i hvert fald meningen, at det skal blive sådan! Jeg håber på at slippe af med den mere eller mindre halv tis-gule farve, mit hår efterhånden har fået (endda lidt små-blåt/lilla efter jeg farvede det sidst, et godt råd: lad vær' med at farve det selv, lort...!).
Jeg er ikke blevet klippet i over et år. I know; det er mega længe siden, men yndlingsfrisøren (til monster billige penge) er i Århus, og jeg er i KBH. Så nu er det på tide at skifte strategi og få plejet mit hår igen ved at klippe noget af længderne til en laaaang page, midterskilning og bølget "pandehår" á la Christina Dues (Passion for Fashion)s fine nye frits, og så elsker jeg Pernille Teisbæks flotte karamel/honey blonde farve. I kan se lidt inspiration ovenfor.
Så det er målet. Bum.

I morgen går turen til Salon Aqua i Gothersgade, så må vi se hvordan resultatet bliver (og hvad pengepungen må give ud).

I'm so EXITED!! Skal nok lægge før + efter-billeder ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar