Follow on Bloglovin

19. feb. 2013

NEW BEGINNINGS...

Titlen siger det meste, men jeg synes, det var på tide med en ny blog. Ny start, ny bolig, ny by, nyt arbejde, nyt hår, ny garderobe, nyt spejlbillede, nye ting at sætte pris på - i det hele taget et nyt liv. En ny blog. En blog, hvor jeg giver en smule af mig selv og skriver om bl.a. følgende ting:

- Mit liv fra fattig studerende på AU til voksen i (über) ansvarligt arbejde som projektleder.
- Bruddet med et langvarigt kæresteforhold til singlelife
- At flytte fra smilets by til metropolen CPH
- Kampen mod forevigt at være tyndfed - som nybegynder i træningshelvedet!
- Forkærligheden til vintageshopping og unikke loppefund
- Mad, mad og nå ja, mad + god rødvin, naturellement!
- Ønsker og drømme i spandevis

Jeg håber, at I vil læse med og følge mig på bloglovin - det vil gøre mig IH så glad!

God dag derude,


Ingen kommentarer:

Send en kommentar